Börja om

Hej

Jag undrar om man kan ta bort sitt konto och få börja om med ny "inskrivningsvikt" med nytt datum, alltså ett nytt konto?

Jeanette L

Kommentarer

  • Hej Jeanette,
    Enklaste sättet att börja om är att helt enkelt ta bort dagarna du har lagt in. Lägg in din nya startdag och ta bort eller ändra alla andra dagar. Du tar bort dagar genom att klicka på krysset längst till höger på varje rad.

    Marcus Andersson Utvecklare
  • Det går ju inte att ta bort vikt som är gjorda mer än ett år tillbaka. Jag har inte använt tjänsten på två år och vill gärna ha en ny ren graf.

    Cicci