Android-app?

Hej! Hur skulle det vara med en Android-app? (Och kanske iPhone...) Gillar idén med viktpuls, men det funkar inte så bra på min telefon (HTC Sensation), så jag använder det nästan bara på datorn. Problemen är att man måste logga in varje gång och att inloggningsrutan beter sig konstigt: uppgifterna sparas aldrig, och när man klickar i rutan för användarnamn så måste man först radera texten "Användarnamn" innan man kan skriva in.

Jag skulle lugnt betala lite för en sån app och säkert många andra.

Rikard

Kommentarer

  • Hej Rickard,
    En Android-/iPhone-app är tyvärr inget jag kommer hinna med att bygga som det ser ut just nu. Däremot ska jag titta på hur jag kan anpassa Viktpuls bättre till mobila webbläsare.

    Marcus Andersson Utvecklare