zoomning och länk

Hej

Beröm för länkfunktionen som finns nu. Perfekt när man vill dela med sig av en prognos för en viss mätpunkt. Hade varit ännu bättre om man kunde se nummer för nod i kartan exempelvis vid klick.
Jag skulle önska att det gick att zooma ett eller två steg till i kartan. Även de få mätstationer som finns vore fint att få i samma tjänst
Jäklar vad seg inmatning i den här textrutan

Kommentarer

  • Hej!
    Tack! Vi tar med dina synpunkter i diskussioner inför kommande uppdateringar av tjänsten.
    Lena Hydrolog, produktansvarig