Vilken fin tjänst

Måste säga att Ni är fantastiskt duktiga på att servera komplicerade data på ett överskådligt och utomordentligt sätt. VattenWeb med modellerade och uppmätta flödesdata så enkelt tillgängliga har snabbt blivit ett mycket värdefullt och uppskattat redskap i vårt dagliga arbete.

Stort tack till alla som bidraget på SMHI

Kommentarer

  • Hej Mats och tack för de fina orden! Det är jättekul att vi kan presentera vattendata för alla skattebetalare som bidragit till att finansiera datainsamling och beräkningsverktyg vid SMHI. Förhoppningsvis ökar intresset för våra vatten och viljan att lösa miljöproblem i takt med att mer information blir tillgänglig!

    Niclas Hydrolog, marknadsansvarig
  • Lysande sätt och kolla vattenföringen inför fjällresan! Bra tjänst!

  • Bra å se hur långt spö man ska ha
    olle