vattenwebb data maj 2021

Hej, jag skulle vilja titta på flödet i Dohnaforsån som varit i maj 2021 - när jag nu går in i vattenwebb ser jag bara 1 månad runt dagens datum. Var kommer jag åt tidigare flöde från maj 2021 på samma sätt som bifogade skärmklipp? Helst skulle jag vilja se hela året 2021...

Anuschka Heeb

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga!
    I tjänsten Hydrologiskt nuläge finns bara data för senaste månaden.

    För att hämta mer data hänvisar jag till tjänsten "Modelldata per område". Där hämtar du data från 2004 - igår. Hoppas att det fungerar för dig!

    Vänliga Hälsningar

    Maud Hydrolog