Vattenweb och Nadia verkar ligga nere

Hej!
Vattenweb och Nadia (nedladdning av S-HYPE data) har legat nere några dagar. Har ni någon prognos när dessa är i drift igen?
MVH
Karin Eklöf

Kommentarer

  • Hej
    Tack för du uppmärksammar oss på problemen i Vattenwebb. Just nu felsöker vi Modelldata per område.
    Nadia (Mulitnedladdning) - är ännu inte uppdaterad av nya modellversionen och kommer att ta ytterligare minst några veckor innan det är klart.

    MVH
    Maud Hydrolog
  • Hej!
    Nu fungerar Modell per område igen.

    https://vattenwebb.smhi.se/modelarea/

    /Maud
    Maud Hydrolog
  • Hej,

    Det verkar som att modelldata är tillgängliga fram till 2023 och 2024. Så, data för 2023 saknas. Vet du hur vi kan hitta den?

    \Abolfazl
    Abolfazl
  • Hej!
    I Modelldata per område finns data för 2023 (https://vattenwebb.smhi.se/modelarea/)

    Hydrologiskt nuläge saknar data för 2023 och håller på att uppdateras med, den kommer under hösten.

    /
    Maud Hydrolog
  • Hej
    Nu fungerar Mulitnedladdning (Nadia) igen!

    Vänliga hälsningar
    Maud Hydrolog