Vattenweb hydronu

Hej SMHI
En fråga om vattenweb hydronu. Förut har det varit möjligt att se historiska data från ett närliggande år, men nu verkar det bara funka innan 2010. Dvs välj punkt och få upp grafen, visa helt år, välj år i listan. Efter 2010 funkar ej.
Och det funkar ej att söka punkt med Id. Jag skriver in heltal och trycker på retur, inget händer.
Hans Åquist

Kommentarer

  • Hej Hans!
    Vi jobbar på att fixa till buggen med att det inte går att jämföra med åren efter 2010 på Hydro.nu. Jag kan inte säga när buggen är fixad ännu.

    När du söker i rutan kommer det upp samma nummer nedanför. Om du klickar på den så fungerar sökningen.

    /Maud

    Maud Hydrolog
  • Hej Hans!
    Nu finns möjligheten att jämföra data efter 2010. Tack för att du meddelar problem!

    Vänliga hälsningar
    Maud Hydrolog