Vattenuttag justerat i flödesdata?

Hej!
Jag undrar om det endast är dammregleringar som har justerat flödesdatan för den totala och den stationskorrelerade vattenföringen eller om även andra vattenuttag är medräknat, exempelvis uttag för vattenförsörjning?
MVH/ Sara

Kommentarer

  • Hej!
    Vissa stora vattenuttag för vattenförsörjning finns med i modellen. Vilka vattenuttag som finns med kommer under året visualiseras i vattenwebb.
    Lena Hydrolog, produktansvarig
  • Okej tack för svar! Finns det redan nu möjlighet att på något sätt få se vilka de uttagen för vattenförsörjning är?
  • Hej!
    Tyvärr kan vi inte enkelt sammanställa detta i dagsläget.
    Lena Hydrolog, produktansvarig