Vattentemperaturer

Var hittar man aktuella temperaturer i hav och sjö på div orter i Sverige?
Christian Malm

Kommentarer

  • Hej Christian!
    Uppmätta yttemperaturer för havet hittad du under Väder, Observationer.

    I sjöar och vattendrag har vi inga aktuella temperaturmätningar. Det finns beräknade vattentemperturer i Vattenwebb. Klicka på ett område och ladda ned excelfilen.

    MVH
    Maud Hydrolog