Vattenföring saknas – vad kan anledningen vara

Jag laddade ned historisk vattenföring för den punkt som kallas 3241 i hydrologiskt nuläge. Det är mätstation 2211 Bosgården enligt https://vattenwebb.smhi.se/station/#. Från mitten av augusti och början av september i  år (2022) saknas värden under en del dagar medan andra har mätvärden. Jag undrar om ni kan säga anledningen till att det har saknats.
Andreas Jansson

Kommentarer

  • Hej
    Det har varit problem på stationen med givare och strömförsörjning. Det verkar som att det ska vara löst nu.

    MVH
    Maud
    Maud Hydrolog