Var är mätstationerna?

Kul med ny layout, men var är stationsmarkeringarna? Verkar som ni glömt bort dessa

Kommentarer

  • Hej Lars! Bra att du är observant, men det måste ha handlat om något tillfälligt tekniskt problem. Stationerna finns markerade när man trycker på knappen "Mätningar" i det nya gränssnittet. Hör av dig igen om jag missuppfattat frågan eller om problemet består.

    Niclas Hydrolog