Utbildning i Vattenwebb tisdagen den 16 maj 13-15 - modelldata

Utbildningen ställs in pga för få deltagare. Nya utbildningstillfällen kommer under hösten.

Tisdagen den 16 maj anordnas en digital genomgång av Vattenwebb. Fokus kommer att vara ingångar för modelldata.

Anmäl er genom att svara nedan.
Alla kontaktuppgifter hanteras i enlighet med GDPR: https://www.smhi.se/omsmhi/hantering-av-personuppgifter/sa-behandlar-vi-dina-personuppgifter-1.135309 . Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.
SMHI

Kommentarer

  • Öppen anmälan för alla? Anmäler mig gärna isåfall..
    Sara
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.