Uppdateringar

Hej
Bra sida måste jag säga, historik börjar med 2013 vart är 2014 2015 ?

/umeälven

Kommentarer

  • Hej!
    Data från 1999-2014 hittar du under flikarna års-, månads- och årsvärden.
    Data för 2015 fram till idag hittar du under fliken dygnsuppdaterade värden.
    Anledningen till uppdelningen är att de sistnämnda inte är framkörda samtidigt med modellen utan uppdateras dagligen efterhand som korrigeringar och rättningar i observationsdata görs.

    Lena Hydrolog, produktansvarig