Total vattenföring kontra lokal vattenföring?

Vad är skillnaden mellan total vattenföring och lokal vattenföring när man laddar ned data för ett delavrinningsområde? Annars en grymt bra sida!!

Kommentarer

  • Lokal vattenföring motsvaras endast av det som tillkommer i ett delavrinningsområde medan total vattenföring även inkluderar all vattenföring uppströms det specifika området.