Tillägg: fält där man kan skriva in numret på vattenflödesområde

I min roll som kommunal säkerhetssamordnare så kommer det i ett höga flöden scenario inför, under och efter finnas behov av att samverka med fler aktörer kring vattenflödet. Det vore oerhört positivt om ni kunde uppdatera verktyget med en möjlighet att manuellt knappa in koden för det flöde man tittar på. Detta underlättar i samverkan.
Tack för ett bra verktyg.

Kommentarer

  • Hej Christoffer!
    Tack för synpunkt - du kan själv lägga in denna i vår "förslagslåda".

    Redan nu kan du enkelt dela info från "Hydrologiskt nuläge" genom att trycka på "Länk hit" längst upp i högra hörnet. Då visas URL till din valda vy i webbläsarens adressrad. Du kan antingen spara denna som bokmärke i webbläsaren, eller kopiera och skicka länken till någon annan. Om någon annan trycker på länken får de upp den vy du valt. Observera att vyn alltid visar en uppdaterad prognos.

    Niclas Hydrolog