Tidsperiod för källfördelningsdata

Hej!
I nedladdade data för ett delområde, på källfördelningsfliken, sägs tidsperioden vara 2004-2015, medan i beskrivningen av källfördelningen (http://www.smhi.se/professionella-tjanster/professionella-tjanster/vattenmiljo/kallfordelning-av-naringsamnen-i-vattenwebb-1.26061) sägs tidsperioden fortfarande vara 1999-2011.

Kommentarer

  • Det stämmer, Lotta! Vi har inte hunnit uppdatera referenssidorna ännu men hoppas får hjälp med det snart.
    Niclas Hydrolog, marknadsansvarig