Tidigare års värden

Jag tittar på flödet i en viss punkt och vill jämföra med ett tidigare år. Det tidigare årets data visas inte i diagrammet (som det brukar göra).
Stefan Lundgren

Kommentarer

  • Hej
    Tack för att du uppmärksammade oss på problemet!

    MVH
    Maud Hydrolog
  • Hej! Jag såg att felet fortfarande existerar, finns det någon plan för när det ska åtgärdas? Det är en toppenfunktion!

    Felix Rehnman
  • Hej.
    Jag har också uppmärksammat problemet sedan någon vecka tillbaka. Jag hoppas att problemet blir löst innan det riktiga vårflödet drar igång i norr.
    Där jag har testat är det data senare än 2012 som inte finns med i diagrammet.
    Uno Kuoljok
  • Hej
    Vi vet att felet finns och vi jobbar på det. Det kommer att rättas till så fort vi har möjlighet men vi kan inte säga när det blir.
    Det går att jämföra tidigare år tom 2010.

    MVH
    Maud
    Allmänhetens Hydrolog
  • Okej! Tack för uppdateringen! Håller tummarna för att det blir snart. 😀
    Felix Rehnman
  • Fortfarande inte åtgärdat ser det ut som.
    Anette
  • Hej Anette,
    Det jobbas på en lösning, och det bör vara åtgärdat inom de närmsta veckorna.
    Mvh,
    Ola
    Ola Databasexpert