Svårsökt

Hej!

Mitt förslag är att ni tar med vägnät eller andra möjliga identifierare som gör det lättare att hitta mindre sjöar och vattendrag. För er sökfunktion kan inte hitta mindre orter och det är väldigt svårt att leta fram en specifik plats baserad på det kartunderlag ni idag har.

Kommentarer

  • Hej!
    Vi arbetar sakta med att gå över och byta bakgrundskarta på vattenwebbs tjänster. Tanken är att gå över till Lantmäteriets nedtonade karta just för att förenkla navigeringen.
    Lena Hydrolog, produktansvarig