SVAR 2022

Hej,

Jag undrar om vattenwebs modelldata kommer att kunna kopplas till SVAR 2022. ID som anges i flödesfiler mm. verkar anger IDn i SVAR 2016.
Torbjörn Säterberg

Kommentarer

  • Hej Torbjörn,

    Dagens Vattenwebb med underliggande S-HYPE-modell är direkt kopplad till avrinningsområdena i SVAR2016_8.

    Det arbetas på använda en senare S-HYPE-modell i Vattenwebb, och den kommer istället att vara kopplad direkt till SVAR_2022.

    Mvh,
    Ola
    Ola Databasexpert