Sökfunktionen fungerar ej

Hej!

Sökfunktionen i "uppdaterad modellversion" fungerar inte.

Kommentarer

  • Hej!

    Vi ser inget fel med sökfunktionen från vårt håll så beskriv gärna problemet bättre.

    Lena Hydrolog, produktansvarig
  • När jag skriver in ett ett delavrinningsområdes AROID i sökrutan och trycker enter händer inget medans det fungerar bra i den låsta modellversionen. Har testat med flera olika id.

  • Du har helt rätt. Tack för att du påtalade detta, det kommer att fixas inom en snar framtid. Tills dess kan man söka med ett litet knep. Om man tar bort sista siffran ur AROID:t i sökrutan och väljer detsamma ur listan med sökresultat (innehåller då typiskt endast ett AROID) som visas under inmatningsrutan, så fungerar sökningen.

  • Man kan inte söka på namn? Det vore väldigt fint om man kunde det. Tänker främst på havsområdena som inte är så många och man gärna snabbt vill hitta igen "sin" vattenförekomst utan att komma ihåg ID.

  • Hej!
    Det går i dagsläget bara att söka på AROID. Finns önskemål om fler sökfunktioner så lägg gärna in det som förslag i vår förslagslåda med länk: http://goo.gl/eb2n3
    .

    Lena Hydrolog, produktansvarig
  • Nu fungerar sökningen. Tack för din felrapport.