Saknad data för 28452

Varför visas bara ett fönster tillbaka för innevarande år och inte hela årets aktuella flöden.
Gunnar Eriksson

Kommentarer

  • Hej!
    Förklara gärna problemet i mer detalj så återkommer vi med svar.
    Lena Hydrolog, produktansvarig
  • Gunnar Eriksson
  • Går inte att se värden tidigare i år och jämföra med tidigare översvämningar / höga flöden.
    Gunnar Eriksson
  • Hej!
    Denna tjänst är tänkt att användas för att beskriva nuläget. Men om du laddar ner samma område i denna tjänst: https://vattenwebb.smhi.se/modelarea/ och väljer fliken "Dygnsuppdaterade värden" så hittar du värden för hela året.
    Lena Hydrolog, produktansvarig
  • Gunnar Eriksson