Regleringsgrad för hela uppströmsområdet från en given sammanflödespunkt

Hej! Jag skulle behöva uppgift om regleringsgrad för hela området uppströms Umeälvens sammanflöde med Vindelälven. Regleringsgraden jag behöver uppgift om ska alltså bara inkludera Umeälven, inte Vindelälven. I vattenwebb kan jag bara hitta regleringsgrad för hela huvudavrinningområdet alternativt för varje litet delavrinningsområde. Finns något sätt att ta reda på den uppgift jag eftersöker?
Vänliga hälsningar
Rebecca Bergelin, Länsstyrelsen Västerbotten
Rebecca Bergelin

Kommentarer

  • Hej
    Om du väljer det områden i Umeälven uppströms Vindelälven så gäller det värden i excelarket för vald punkt och uppströms. Rubriken Hela avrinningsområdet är kanske lite missvisande men gäller från vald punkt och uppåt. (Eller har jag missförstått din fråga?)

    Vänliga Hälsningar
    Maud
    Maud Hydrolog