Referensperiod

På Hydronu kan man se data från 1981 till 2018. Avser redovisningen av MLQ MQ och MHQ denna period eller avser den 30 årsperioden 1960 till 1990?

Kommentarer

  • Hej Karsten!
    Flödesstatistiken gäller perioden 1981-2010. Lite förvirrande att detta inte redovisas tydligt men det är samma statistik som du kan ladda ner i excelfiler från Vattenwebb.
    Niclas Hydrolog
  • Tack för snabbt och tydligt svar!
    /Karsten