rättelse av avloppet från Goppan i Frändefors i Vänersborgs kommun

Goppan är ett stort våtmarksområde sydväst om Lilla eller Östra Hästefjorden i nordvästra delen av Vänersborgs kommun. Avloppet från Goppan går i verkligheten i nordlig riktning direkt till Futtenkanalen väster om Gunnarsbergs gård. I programmet är avloppsdiket felaktigt ritat åt öster till den del av södra Östra eller Lilla Hästefjorden, vilken kallas Skogeviken.

Kommentarer

  • Hej Göran! Vi tackar för informationen och hoppas rätta upp detta så snart som möjligt.

    Niclas Hydrolog
  • toppen!