Modellerade data från 2016?

Hej! Vattenwebben är en väldigt bra verktyg som vi använder i många sammanhang. Just nu håller vi på med en utvärdering av data från Ramsjöbäcken, Jönköpings län. Den modellerade dataserien som finns på vattenwebben slutar den 31/12 2015. När är tanken att data från 2016 ska läggas upp? Vi har en vattenståndsskrivare också, men det är roligt att jämföra data från olika håll.
Hälsar Maria

Kommentarer

  • Hej Maria!
    Data för 2016 och framåt hittar du i fliken "Dygnsuppdaterade värden" längst till höger av alla flikar i excelarket. I denna flik läggs datavärden till fortlöpande varje dygn.
    Niclas Hydrolog