Modelldata kuststationer Norrbotten 2016?

Hej! Jag jobbar med metalltransportberäkningar för några åar i Norrbotten (sulfatjordar). När kommer modelldata för årsmedelflöden för 2016? / Tiina

Kommentarer

  • Hej Tiina!

    Daglig data för året 2016 finns under "Dygnsuppdaterade värden" när du laddar ned data från VattenWeb. Du kan räkna ur årsmedelflöden därifrån. Vi kommer att själva uppdatera data under början av april.

    /Richard