Modelldata för Västra och Östra Sydkustens vattenområden.

Modelldata för Västra och Östra Sydkustens vattenområden. Vad jag kan se är det fortfarande inte uppdaterat med 2020. Finns bara data 2004-2019. När kommer 2020?
Per Olsson

Kommentarer

  • Hej Per,
    Ursäkta att svaret har dröjt. Uppdateringen av Kustzonsmodellen har dessvärre blivit försenad den här gången. Vi hoppas kunna uppdatera data och publicera information inkl. år 2020 under nästa vecka eller veckan därpå.
    Vänliga hälsningar
    Sofie Modellexpert kustvatten