Länka kartobjektet för Musasjö lite bättre

Musasjö med sjöID 633850-131246 ligger i Ullared och kan sökas upp på kartan via sökfönstret i damm- och sjöregisterdelen av vattenwebb.
Jag fick dock ingen information om sjön när jag klickade på sjöytan i kartan.

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för denna feedback. Buggen du beskriver är nu felsökt och åtgärdad i Vattenwebb.

    Lena Hydrolog, produktansvarig