Koppling till HARO i xls filen

I kartan syns antal våtmarker i varje huvudavrinningsområde. Men när jag laddar ner data till excelfil så finns dessa inte med ifall de inte är inskrivna. T.ex. om jag vill söka ut hur många våtmarker som anlagts inom Helge å så kan jag inte göra det i excelfilen, men jag kan räkna ut det genom kartan. Det är ju rätt bökigt att göra det. Det borde väl vara rätt lätt att automatiskt lägga in HARO för alla våtmarker så det syns även i excelfilen.

Kommentarer

  • Hej Karin!

    Det har du helt rätt i!
    Vi har enbart lagt in den information som vi fått från Länsstyrelser och Jordbruksverket, men det är en tämligen enkel operation att lägga in HARO för alla våtmarker.

    Jag ska se till att det utförs, men kan inte ge något datum än för när det kan vara klart.

    Mvh,
    Ola

    Ola Databasexpert