Karta med djup

Kan man beställa en karta med numret 638590-129348?
Carl Gustavsson

Kommentarer

  • Hej Carl!
    SMHI levererar inte kartor. Däremot har du möjlighethet att själv ladda ned en karta via Vattenwebb, (https://vattenwebb.smhi.se/svarwebb/)
    Leta upp din sjö och klicka på den. Det kommer upp information till höger, bland annat "Ladda ned sjökartor för 638590-129348". För den här sjön finns två kartor, en från 1983 och en från 2008 (den finns i färg och svartvitt).

    Hoppas det hjälper dig!
    Vänliga Hälsningar
    Maud Hydrolog