Jag ser på vattennivån i Vänern att den är 1,03 över normal nivån idag

Men när är idag det står inget datum när ”idag” är
Sören

Kommentarer

  • Hej Sören!
    Jag antar att det är den här du har tittat på. Jag håller med om att det kan vara otydligt med "idag" eller "igår" som det står nu på morgonen. I grafen kan du se vattenståndet och där kan du få ett datum. 45.11 m (1.01 rel ref ytan) var den 28 på morgonen.

    Vänliga Hälsningar

    Maud Hydrolog