Inget resultat

Hej
Jag klickar på ett vattenområde.
Statussnurran visas och snurrar.
Inget resultat visas. (Väntar länge)

Samma beteende i både Firefox och IE.
Har funkat tidigare (många veckor sedan jag testade sist)

Kommentarer

  • Tack för att du påtalade problemet. Vi ska titta på att åtgärda den verkliga orsaken, men tills vidare har jag startat om en av våra komponenter och nu ser det ut att fungera igen. Återkom gärna om problemen kvarstår.

  • Hej Per
    Jag upplever tyvärr samma fel som tidigare.
    Mvh

  • Jag har konfigurerat om tjänsten så nu hoppas jag att den ska vara stabil. Du får gärna försöka igen.

    Får jag fråga vilket vattenområde du är intresserad av?

  • Nu fungerar det! Tack!

    Område 10171

    Mvh
    Peter