Historisk data från Hydrologisk nuläge

Hejsan.

I dagsläget så går det att få ut data som är 1 månad eller 1 år (eller äldre) från hydrologiskt nuläge. Finns det något sätt att få fram data som befinner sig i det 11 månaders glapp som skaps?
Mattias Hansson

Kommentarer

  • Hej Mattias!
    Här kan du hitta data from 2010-igår i Modelldata per områden i Vattenwebb (https://vattenwebb.smhi.se/modelarea/), ladda ned excel fil för önskat område.

    2010-2021 finns i fliken "dygnsvärden"
    2022-igår finns i fliken "dygnsuppdaterade värden"

    Vänliga hälsningar
    Maud Hydrolog
  • Fantastiskt!

    Stort tack för hjälpen 😀
    Mattias Hansson