Funktionsfel sökning efter punkt i kartan med hydrologiskt nuläge

Sök punkt med id fungerar inte. Det finns en ruta längst upp till höger på kartan med hydrologiskt nuläge https://vattenwebb.smhi.se/hydronu/. Det händer inget när jag skriver i t.ex. 3245 och trycker enter.
Andreas Jansson

Kommentarer

  • Hej Andreas,

    När du skriver in text eller siffror i sökfältet så visas sökträffarna direkt i en träfflista precis under sökfältet. Istället för att trycka Enter så ska du välja mellan de sökträffar du fått. Klicka istället på '3245' i träfflistan (inringat med rött) så kommer du till det resultat du är ute efter.

    Jag ska framföra ditt förslag till utvecklarna.

    Mvh,
    Ola

    Ola Databasexpert