Födesdiagrammet

Hej!
Jag ser bara halva flödesdiagrammet på min skärm. Kan inte dra upp det heller. Sitter fast nertill. Samma problem i både Explorer och Chrome. Att släcka med krysset funkar.

Kommentarer

  • Hej!
    Flödesdiagrammet är "fast" och det går inte att ändra storlek eller att flytta på diagrammet i vyn. Förklara gärna närmare vilka delar av diagrammet det är som du inte kan se så kan vi försöka hjälpa dig närmare.

    Lena Hydrolog, produktansvarig