Flödesskala i mobilen

Hej!
Nu i år med högre flöden än normalt leder den statiska skalan på flöden för varje vattendrag att det inte går att följa den prognostiserade kurvan i mobilen.
Kurvan försvinner "ut ur" diagrammet eftersom Y-axeln inte ändrar sig.
På datorn fungerar det däremot bra och Y-axeln anpassar sig till flödet.

Kommentarer

  • Hej!
    Detta är en bugg på mindre enheter, typ telefoner. Vi hoppas kunna lösa detta inom kort.
    Mvh
    Lena
    Lena Hydrolog, produktansvarig