Flödesdata från 2014 saknas

Sedan några veckor får man inte ut modellberäknat flöde för 2014. När är det tänkt att det kommer tillbaka?

Kommentarer

  • Hej Tobias!
    Vi har nyligen uppgraderat Vattenwebb med nya modellversioner (både S-HYPE och Kustzonsmodellen) och då avbröts tillfälligt uppdateringen av data för 2014. Vi räknar med att detta ska komma igång igen under denna vecka.

    Niclas Hydrolog