Fel på karta modelldata

Det finns ett fel på kartan för Modelldata per område. Letade upp Lobäcken som rinner in i sjön Anten men hittade inte den då det står att det är Mörlandaån. Klickar man på själva avrinningsområde kommer det fram rätt data i alla fall. Mörlandaån är endast ån som ligger i avrinningsområdet strax norr om Lobäckens avrinningsområde. Se info för Lobäcken här:

Och ett kartklipp också (markerat område är Lobäcken:

Hälsningar
-sassi-

Sassi

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för påpekandet. Jag skickar vidare till de som är ansvariga för namnsättningen.

    Lena Hydrolog, produktansvarig