Data vattenförekomster

Hej, försöker ladda ned data för vattenförekomsterna Riddarfjärden och Årstaviken (årsprofiler, salthalt m.m.) men när jag klickar på vattnet kommer det bara upp data för delavrinningsområdena. Är det någon bugg eller finns det ingen data för vattenförekomsterna ?

Kommentarer

  • Hej!
    På sjösidan av Mälaren går det inte att ladda ner data på samma sätt som i kustzonen. Det har diskuterats om resultat för Mälaren ska sättas upp liknande kustzonen men ännu finns inget beslut på detta.
    Lena Hydrolog, produktansvarig