"Data kunde inte läsas för tillfället"

Hej,

När jag försöker ladda ner flödesdata från Modellresultat 2010 får jag nästan uteslutande bara ner en fil där det står "Data kunde inte läsas för tillfället". För vissa avrinningsområden får jag dock ner kompletta filer. Vad beror detta på och när kan jag räkna med att kunna ladda ner data? Området det gäller är Lygnern/Rolfsån i Västra Götalands och Hallands län.

Vänliga hälsningar
Malin

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för att du rapporterade problemet. Vi har kunnat identifiera och fixa ett fel som ger de problem du beskriver. Det bör fungera för dig nu.

    /Per