Bra med filter i vattenwebbens dammregister

Hej, Det är bra med filter i vattenwebbens dammregister så att man kan få fram gamla dammar. Utöka gärna den funktionen så att man kan filtrera på t ex magasinvolym och de andra parametrarna i registret. En exportfunktion vore också fint. Med vänlig hälsning, Håkan

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din synpunkt. Vi tar med den inför vidare utveckling av tjänsten.
    Lena Hydrolog, produktansvarig