Avrinningsområde voxnan

Går det att se avrinningsområdet för Voxnan? Vem ska man kontakta hos Er för kartdetaljer i en beskrivning av ett avrinningsområde?

Erik Temnerud

Kommentarer

  • Hej Erik!
    Jag är lite osäker vad du söker, hoppas att detta kan hjälpa.
    På Vattenwebb, Modelldata per område kan du se Voxnans avrinningsområde. Laddar du ned filen får du ytterligare information.

    På Vattenwebb, Hydrografiska data hittar du tex avrinningsområden förnedladdning.
    MVH

    Maud Hydrolog