Att kunna backa nulägesgrafen något mer mer än det som visas idag.

Jag är intresserad av att kunna se kurvorna från slutet av juli 2023 för punkten 17441.
Detta gäller speciellt för flödena för juli 15 till aug 15. Värdena är ju lagrade men hur komma åt dem ??
Stig Johan Stuns

Kommentarer

  • Hej!
    Det går inte att backa i grafen på Hydro.nu. Du kan istället ladda ned modelldata från 2010 - idag på tjänsten modelldata per områden https://vattenwebb.smhi.se/modelarea/
    Antingen söker du i kartan efter delområde eller klickar i kartan. Ladda ned en excelfilen. I fliken "Dygnuppdaterade värden" finns data för 2023.

    Vänliga hälsningar
    Maud Hydrolog