Är ni intresserade av att ta del av mätdata att jämföra modellerade data med?

På samma plats som er mätpunkt 8948 mäter Åkerströmmens vattenvårdsförbund sedan april 2021 vattenflöde och vattennivå med en utrustning bestående av Flödesmätare Korskorrelation NIVUS NVM 750. Vill ni ta del av dessa mätdata? Se bilaga.
Vattenvårdsförbundet tar gärna emot reflektioner om varför uppmätta värden avviker från skattade värden.
Mvh Frida Hellblom
Frida Hellblom