Ändra bakgrundskartan?

Hej!
Jag tycker att bakgrundskartan för Vattenwebb:en är svår att navigera i. Jag jobbar som miljökonsult och är ofta in och nyttjar den i övrigt förträffliga Vattenwebb:en men måste ofta ha en parallell karta öppen för att navigera mig fram till rätt plats. Går det att möjligtvis att byta så man får en annan bakgrundskarta? Det hade även varit önskvärt om det gick att flytta den där rutan som ploppar upp när man trycker på ett aro. Den vill man ofta flytta lite åt sidan så man ser hela aro:t.

Mvh Magnus Hagström
Hagströms Vattenvård & Miljörätt AB
Magnus Hagström

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för dina synpunkter. Vi håller långsamt på att gå över till Lantmäteriets nedtonade karta för enklare navigering. Detta arbete blir dock inte klart i år, men vi hoppas att detta medför de förbättringar du efterlyser.
    Lena Hydrolog, produktansvarig
  • Va bra, det blir ju strålande!

    Mvh Magnus Hagström
    Magnus Hagström
  • Hur går det med arbetet att ändra bakgrundskarta? Det vore en väldigt uppskattad funktion hos mig och mina kollegor.
    Jakob Dinger
  • Hej!
    Tyvärr har vi varit tvungna att prioritera annat, men det är inte bortglömt utan kommer så småningom.
    Lena Hydrolog, produktansvarig