Mitt avfallskärl är trasigt, vad gör jag?

Kontakta vår kundservice så hjälper vi dig att få ett nytt lock, hjul eller ett nytt kärl.

Kontakta oss gärna på mejl, men kom ihåg att skriva vilken kommun och adress det gäller i mejlet. Du kan också skriva ditt kundnummer så underlättar det orderhanteringen. Ditt kundnummer hittar du på din faktura.

Vivabs Kundservice

Kommentarer

  • Hej! Locket på mitt kärl är sönder. Mitt mobilnr är 0736913649. Jag bor på mellanvägen 6 43265 Väröbacka mvh
    Eva-Marie Nykvist
  • Hej,

    Det ligger en order på byte av lock på ditt kärl. Det kommer att bytas vid nästa gång du har tömning av dina sopor.

    Önskar dig en fin dag!
    Anette Kundrådgivare