Legitimation på återvinningscentral

Vi är ett hundratal stugägare i Falkenberg som har en samfällighet och arrenderar tomterna av markägaren. Kommer vi också kunna komma in med legitimation?
Markus

Kommentarer

  • Hej Markus! Tack för din fråga. Vi kommer inom kort att skicka ut återvinningskort till markägaren/stugföreningen som sedan kommer att kunna nyttjas av er stugägare. Korten är laddade med 15 fria besök. Kontakta markägare/din stugägarförening för att få information gäller hanteringen av återvinningskort för just din förening.
    Vivabs Kundservice