Körkort på återvinningscentralen

Jag äger en hyresfastighet med fem lägenheter där vi sopsorterar i källaren.
Jag som fastighetsägare ansvarar för transport till återvinningscentralen en gång i veckan. Kommer mitt körkort nu att laddas motsvarande de boendes antal besök?
De har ju sin återvinningscentral i källaren.

Mikael

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.
    Nej, de som bor och är skrivna på adressen har möjlighet att besöka återvinningscentralen med sina körkort och har 15 fria besök per hushåll. Du som fastighetsägare har möjlighet att beställa ett företagskort för det avfall som uppkommer i verksamheten.

    Ha en fin helg!
    Nicole Kundrådgivare