Köra till återvinningen med skräp

Jag som äger stugan kan visa mitt körkort men andra som bor i stugan tillfälligt som vill slänga skräp hur gör de då.
Jag vill inte lämna mitt körkort till någon annan om jag inte är där.
Kan jag beställa ett kort som gäller för sommarstugan så andra kan använda det.
Mvh Ingela.
ingela bengtsson

Kommentarer

  • Hej Ingela,

    Tack för din fråga! Ja, du kan beställa ett kort som du kan lämna till dem som bor i stugan. Använd vår e-tjänst Beställ återvinningskort - person utan körkort Ni delar då på de 15 besök som finns för stugan.

    Ha en fin dag!
    Vivabs Kundservice
    (Uppdaterad )