Kommer man kunna gå upp på VÅGA när tornet är klart?

Det kommer inte vara möjligt för allmänhet att komma in i eller upp på vattentornet. Däremot kommer området runt tornet vara tillgängligt för friluftsliv när tornet står klart. Därifrån blir det en fin utsikt. Så varför inte planera in en utflykt dit våren eller sommaren 2025.
Vivabs Kundservice

Kommentarer

  • Kommer insidan av VÅGA att kläs med något annat mtrl?

    Lasse Strömbeck
  • Hej,

    Våga kommer inte att förses med liner- utan på samma sätt som våra andra vattenreservoarer har betongytor närmast vattnet.

    Önskar dig en fin dag!
    Anette Kundrådgivare